top of page

REVIEWS

Do you want to share your experience, or you just want tp share what my paintings make you feel?  Feel free to share!

Send your review to  merel@merelskunsthuis.nl

Sander

"Vanaf het moment dat ik Merel ken, wist ik dat ik ooit een schilderij van haar op m'n muur wilde hebben. Toen ik ''Herfst'' op Instagram voorbij zag komen, wist ik meteen: dit is hem. Dit schilderij dat ik al wilde voor het bestond. In ''Herfst'' zie ik zowel de invloeden (en vooral!) de hand van Merel zelf. ''Herfst'' is kleurrijk, contrastrijk, warm, en liefdevol. En daarvan geniet ik iedere dag opnieuw.''

​

Daphne

''Merels artistieke visie op mijn aanvraag heeft echt het verschil gemaakt in het eind resultaat, ze heeft van mijn enkele punten een prachtig kunstwerk weten te maken. De communicatie is fijn en duidelijk en het resultaat is prachtig. Ik kijk met liefde iedere dag naar het schilderij.''

Roëlla

''Een hele tijd geleden heb ik een schilderij door Merel laten maken. Ik had haar een plaatje gestuurd en uitlegd wat ik ongeveer wilde en verteld wat voor gevoel ik kreeg bij dit plaatje. Ze heeft perfect iets kunnen schilderen wat helemaal aansloot bij mijn gevoel en idee. Ze had geluisterd naar mijn idee, maar er ook een eigen draai aan gegeven wat een prachtig resultaat had. Het schilderij hangt nu nog steeds in mijn kamer. Verder heb ik een ander prachtig schilderij gekocht wat heel gemakkelijk ging. Merel reageerde snel op mijn berichten en ik had het schilderij zo in huis. Hele fijne communicatie.''

Melanie

''Super mooie kunst! Hoop dat ik in de toekomst zelf ook een mooi kunstwerk van Merel in huis heb!''

Marijn

''Ik geniet nu al bijna een maand van het schilderij dat ik heb gekocht. Het schilderij maakt de inrichting van m'n woonkamer helemaal af en elke keer als ik ernaar kijk maakt het me blij. Merel gebruikt een bijzondere combinatie van kleurstelling, compositie en vormen die ik niet eerder gezien heb en die je meeneemt in je gedachten zoals alleen echte kunst dat kan. Het contact met Merel en het hele aankoop proces is heel fijn. Ze verteld graag over haar kunst en denkt met je mee over de beste aankoop voor jou.''

Ilse

''Toen ik voor de eerste keer geconfronteerd werd de schilderijen van Merel werd ik getroffen door de kleuren en de sfeer die de schilderijen uitstraalden. Zo vol contrast en kleur dat ik er vrolijk van werd! Met name de schilderijen met daarop bloemen maakten op mij diepe indruk. Op dat moment wist ik zeker dat ik op enig moment een echte 'Merel van Beek' aan de muur wilde hebben. En dat is nu gebeurd! Tot mijn eigen verbazing geen schilderij met bloemen. Ik werd geraakt door een simpel kunstwerk palet met daarnaast een penseel op een zwarte achtergrond en gevat in een zwarte lijst. Het palet is beschilderd in haar eigen kleurrijke stijl. De levenslust spat van het palet! Ik ben er erg blij mee.''

Maurice

''Van de zomer heb ik een klein schilderijtje bij jou gekocht, een vrolijk vaasje met bloemen van 20 bij 20 cm hangt nu bij mij aan de muur. Toen ik het werkje ophaalde in Den Haag kon ik ook andere grotere werken van je zien en dan zijn ze nog veel mooier dan als op Instagram! Klein of groot, met mijn vaasje naar huis gegaan en ben er heel blij mee!"

Jetty & Simon

''Op slag verliefd op dit schilderij. Heldere, frisse kleuren in een fantasierijk heuvellandschap, wat ons direct deed denken aan de Spaanse gebieden waar we zo graag verblijven. De dieren in meer realistische stijl vormen een mooi contrast. Het contact met Merel was erg prettig. We zijn nog steeds super blij met het schilderij!''

Ferry

''When you glance over Merels's paintings, they gently take your hand and welcome you into her sensational world. It's a delightful place. Her array of techniques and often colorful compositions tell a story of fragility, hope, strength, and growth. It's like letting a little light seep into a dim room. A lovely touch of warmth that we all often need and long for. All of her works show a refreshing view on life and the things around us. Sometimes surprising us, shaking up what needs to be shaken up. A fresh start. Communicating with Merel and talking about commissioned work is a fun experience! Her energy and attention to highlight those details in my story was fascinating. But in all honesty? I Laughed my *ss off... She is fun.''

Lieselotte

''Na een leuk contact met Merel heb ik een prachtig klein werk gekocht. Een dame met de rug naar je toe. Prachtig getekend met kleur en passie. Klein maar fijn en ik ben er reuze trots op!''

Joost

''Een tijd geleden heb ik een groot schilderij mogen kopen van Merel. Een prachtig, kleurrijk landschap dat mijn hele woonkamer opfleurt, ik elke dag met plezier naar kijk en altijd positieve reacties oplevert van gasten. Samen met Merels positiviteit was de koop een heel goede ervaring en een die ik zeker zou aanbevelen!''

Ian

''Ik heb enkele stukken van Merel van Beek aangeschaft. De meeste werken heb ik thuis hangen, maar ik heb er ook enkele cadeau gedaan aan familie en vrienden! Merel van Beek creeert een divers scala aan kunst en het is intrigerend hoe haar werk zich ontwikkeld hebben in de tijd. Merel creëert niet alleen kunst, maar haar hele leven is erom gecentreerd. Naar mijns inziens is dit noodzakelijk om kunst van dit niveau te kunnen creëren. Je ziet het ook terug in de randzaken, bijvoorbeeld hoe de werken ingepakt worden na een aankoop. Ik kan iedereen aanraden om Merel te volgen. Ze heeft voor een ieder wel iets te bieden. Mijn laatste aankoop waren twee tassen met haar kunst erop bedrukt!''

bottom of page